Er werd al een hele tijd naar uitgekeken, en sinds vandaag is het er: het nieuwe winkelconcept van Aldi. En het moet gezegd: het uiteindelijke concept en de bijhorende strategie ontgoochelen niet. Het winkelpunt dat vandaag in Diegem voorgesteld werd (en vanaf woensdag open gaat) lost de verwachtingen die de hard discounter zelf schiep door aan te kondigen dat het de shopervaring helemaal wou veranderen en meer de klemtoon wou leggen op verse voeding, zonder zijn DNA van hard discounter te verloochenen. De persconferentie van de supermarkt, die zich voorheen altijd in stilzwijgen hulde tegenover de buitenwereld, liet ons toe om zelf te ervaren hoe groot de verandering is.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?