Sinds enige tijd rijgt Aldi de ene première na de andere aan elkaar. Op 16 september van dit jaar zal de retailer zijn eerste spaaractie lanceren. Vanaf die datum tot 26 oktober kunnen klanten 24 emoji’s bijeen sparen in een speciaal verzamelalbum. En alsof dat nog niet genoeg is, lanceert de hard discounter ook nog de app Aldi Emoji waarmee je digitale emoji’s kunt verzamelen.

Aldi lanceert zijn allereerste spaaractie in België en ziet het meteen groots! Vanaf nu kunnen klanten 24 emoji’s verzamelen die kunnen gebruikt worden voor twee gezelschapsspelletjes (Emoji Race en Emoji Stay), ook te vinden in het verzamelalbum. “We zochten naar een treffende manier om onze klanten te bedanken voor hun trouw ten opzichte van Aldi. Daarvoor leek een spaaractie met emoji’s ons uiterst geschikt. Emoji’s zijn ontzettend populair bij klanten van zowat elke leeftijdscategorie. Ze toveren een lach op ons gezicht, en kunnen gevoelens vaak beter weergeven dan woorden,” legt Isabel Henderick, Managing Director Aldi MARCOM, uit.

De campagne zal ondersteund worden met posters bij bushaltes en reclamespots op televisie en in de bioscoop.