-
Interview met Arnaud Kesch: “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”
-
Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?
-
Dossiers: pizza, veggie & vegan, ice cream, haarverzorging ...
De eerste volledig gerenoveerde Albert Heijn To Go opende afgelopen maandag 19 maart zijn deuren op het Zuidplein in Amsterdam. Deze formule legt de nadruk op de directe consumptie. De consument vindt er meer dan 100 nieuwe producten waaronder verse broodjes, salades, soepen, snacks, warme maaltijden etc. Bovendien zijn er ook steeds maaltijden in de aanbieding.
Albert Heijn heeft zich ook een volledig nieuwe look aangemeten, met levendige kleuren (magenta, oranje, groen en violet), ook te zien op de verpakkingen. Er werd meteen ook een website online gezet: m.albertheijntogo.nl.
Interview met Arnaud Kesch: “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”
Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?
Dossiers: pizza, veggie & vegan, ice cream, haarverzorging ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?