Gondola_Magazine_JANVIER/FEVRIER_2025_FR
©

Gondola Magazine

Op tien jaar tijd heeft Medi-Market waarschijnlijk een van de mooiste succesverhalen in de Belgische handel neergezet. Het bedrijf schudde de situatie op de markt van de geneesmiddelen en gezondheidsproducten grondig dooreen, door het model in vraag te stellen om het te democratiseren in verschillende domeinen: dat van de farmacie, de parafarmacie en de schoonheidssalons. Tien jaar is natuurlijk nog niet zo lang voor een bedrijf. Maar het moment is wel gekomen om de ambities verder aan te scherpen, zo bevestigt de CEO van Medi-Market, Cédric Antoine, in ons coververhaal.

-Infovers

-NielsenIQ OSA-barometer

-Interview met Cédric Antoine, CEO van Medi-Market: “In 2025 schakelt Medi-Market een versnelling hoger”

-Made in Belgium: Eclair, meester-banket-bakker voor Carrefour

-Duurzaamheid: interview met Iria González Romero en Heleen Buldeo Rai: "Wie wil pionieren in duurzaamheid moet de kans van herbruikbare verpakkingen grijpen" 

-Kan ik de baas spreken? “Bijna al onze oude materialen kregen een nieuw leven”

-Dossier: bakkerij

-Dossier: chocolade

-Dossier: koeken

-Dossier: snoep

-Dossier: functionele voeding

-Dossier: lenteschoonmaak

-Dit is nieuw!

-Wijnecho's

-Agenda

In dit artikel