Gondola Magazine april 2023 NL
©

Gondola

Jaren na elkaar groeide de markt voor biologische producten, vaak zelfs met dubbele cijfers, maar nu is er voor het eerst een serieuze terugval. Op zoek naar de oorzaken sprak Gondola met enkele mensen met kennis van zaken: Els Lammertyn en Alexis Descampe van Ekoplaza, en Ludo Segers van biogroothandel Marma. Daarnaast brachten we een bezoekje aan biospeciaalzaak Al’Binète.

-Infovers

-Bio op zoek naar betere tijden

-Interview met Els Lammertyn en Alexis Descampe (Ekoplaza): “Bio kan marktaandeel van 20 à 30% bereiken”

-Interview met Ludo Segers (Marma): “Vooral dure bioproducten vallen terug”

-Fotoreportage bij biospeciaalzaak Al’Binète

-Naar 0% btw op alle bioproducten?

-Fotoreportage: Ontdek Prego!, het nieuwste project van Yvan Verougstraete

-Made in Belgium: Belgisch water voor de dorst

 

-Dossier: drinks (niet-alcoholische dranken: frisdranken, water)

-Dossier: bier

-Dossier: alcohol

-Dossier: kaas

-Dossier: gezouten snacks

-Dossier: rijst & pasta

-Dit is nieuw

-Dossier: zonnecrème

-Wijnecho's

-Agenda

In dit artikel