Vers is een speerpunt voor alle supermarkten. Het is een belangrijke groeimotor voor het generen van meer winst. Vers is voortdurend in beweging. Zowel retailers als fabrikanten staan voor heel wat uitdagingen. Zich onderscheiden van de concurrentie is een permanente opdracht.

Op dit congres zetten wij groenten en fruit, kaas, zuivel en vlees in de spotlights. We focussen vooral op de rol van A-merken in vers.

Bent u op zoek naar inspiratie, ervaringen, nieuwe inzichten rond dit uitdagend onderwerp, kom dan naar dit congres.

 

Waarom je dit congres niet mag missen

  • Wat zijn actuele  trends in vers?
  • Hoe bouw je een A-merk op in vers?
  • Leer van ervaringen met innovatieve vers concepten
  • Wat is de toegevoegde waarde van gezondheid en duurzaamheid?
  • Hoe bekijken retailers en fabrikanten de relatie tussen A-merken en private labels?
  • Ontmoet belangrijke actoren uit de supermarkt- en de verssector

 

PROGRAMMA

13u00 : Ontvangst

13u30 : Introductie: Hoe ziet de vers markt er vandaag de dag uit? - Jan De Boeck Research Consultant, GfK

14u00 : Merken bouwen in vers. Hoe kijkt een merken topexpert naar deze categorie? - Thierry Cattoir, CEO, Remarkable

14u30 : In dialoog met de consument van versproducten. Welke rol spelen merken in de versrayon? - Filip Fontaine, Algemeen Directeur, VLAM

15u00 : Uitdaging in het zuivel rayon: A-merk vs Private label - Steven Dierickx, Directeur Sales & Marketing, Inex

15u30 : Koffiepauze

16u00 : Färm een rebel in de supermarket sector. Duurzaamheid en gezondheid zonder concessies - Alexis Descampe, CEO, Färm

16u30 : Hoe maak je van varkensvlees een sterk merk? Het succesverhaal van The Duke of Berkshire - Stefaan Lambrecht, Gedelegeerd Bestuurder, Danis

17u00 : Vers in supermarkt: Welke trends en innovaties? - Ronde tafel met retailers

17u30 : Drink