Gezonde voeding wint steeds meer aan belang. Vers wordt het synoniem voor gezonde voeding. Supermarkten spelen daar gevat op in. Het versrayon blijft in beweging. Zeker nu de coronacrisis ook een impact heeft op de supermarkten.  Wat zijn nu recente trends?

 

Bent u op zoek naar inspiratie, ervaringen, nieuwe inzichten rond dit uitdagend onderwerp, kom dan naar dit congres.

Jan De Boeck

GfK
RESEARCH CONSULTANT

Filip Fontaine

VLAM
ALGEMEEN DIRECTEUR

Gina Verhasselt  

Delhaize
Digital Marketing & Customer Interaction Director

Céline Ménétrier

Boeren & Buren
Country manager

Johan Noyen

Noyen
CEO

Midas Veraart 

Nielsen IQ
Analytical Consultant

Pascal Léglise

Carrefour Belgium
Directeur CSR – QSD

Waarom je dit congres niet mag missen

  • Wat is de huidige stand van zaken in het versrayon?
  • Welke impulsen geven retailers aan het versschap?
  • Hoe belangrijk zijn lokale producten voor de consument?
  • Hoe beïnvloedt de coronacrisis het versschap?
  • Wat kunnen we voor  komende maanden van vers verwachten?
  • Wie zijn de winners & verliezers in vers?

 

PROGRAMMA

13u30 – 13u50 : Hoe ziet de vers markt er vandaag de dag uit? - Jan De Boeck(NL), Research Consultant, GfK

13u50 – 14u10 : De SuperPlus kaart. Gezonde voeding als basis voor een unieke promo actie - Gina Verhasselt (NL), Digital Marketing and Customer Interactions Director, Delhaize

14u10 – 14u30 : Wat betekent lokaal vers voor de consument? Hoe beïnvloedt de coronacrisis ons shoppergedrag? - Filip Fontaine (NL), Algemeen Directeur, VLAM

14u30 – 14u50 : De korte keten in de praktijk. Hoe werkt het Boeren & Buren concept? Céline Ménétrier (FR), Boeren & Buren 

14u50 – 15u00 : Koffiepauze 

15u00 – 15u20 : Van productie gedreven organisatie naar lokale en duurzame partner in retail - Johan Noyen (NL), CEO, Noyen

15u20 – 15u40 : Winners & verliezers in het versschap. Wat kunnen we voor de komende maanden verwachten. - Midas Veraart (NL), Analytical Consultant, Nielsen IQ

15u40 – 16u00 : Hoe passen lokale producten in de vers strategie van Carrefour? - Pascal Léglise (FR), Directeur CSR – QSD, Carrefour Belgium

 

Taal

Iedere spreker presenteert in zijn/haar moedertaal.

 

Prijs

De deelnameprijs is 300€. Deze opleiding is gratis voor bedrijven met een Gondola Professional Membership.