Appletiser, ook wel de schuimwijn onder de niet alcoholische dranken genoemd, wordt vanaf 1 februari door Coca-Cola Enterprises verdeeld. Daarmee breidt het bedrijf zijn gamma van meer gesofisticeerde frisdranken uit.
Appletiser is een frisdrank op basis van appelsap met fijne bubbels en een subtiele smaak dat vooral in de smaak valt bij volwassenen. Het drankje werd ontwikkeld in 1966 en wordt nog tot februari verdeeld door Orangina-Schweppes.
De aanleiding van de herlancering van het drankje door Coca-Cola Enterprises is zijn 50e verjaardag. De frisdrankgigant zal de look van Appletiser opsmukken door het in een nieuwe verpakking te gieten. Voor de horeca wordt dit een 275 ml flesje met gouden jubileumetiket, terwijl je in de winkelrekken op zoek kan gaan naar een zwarte 'slim can' van 25 cl, die ook in een aangepaste sixpack verkrijgbaar is.
L’inscription nous permet d’adapter nos contenus à nos lecteurs. En quelques clics seulement, vous pouvez profiter de tous les avantages :
Accès à tous les articles d’actualité Gondola
Lire jusqu’à 3 articles Plus gratuits par mois
Recevoir la newsletter exclusive de Gondola
Possibilité de vous inscrire aux formations de Gondola Academy et aux événements de Gondola Society
À la une - Réapprendre le retail à zéro : comment Rami Baitiéh a relancé Morrisons
Numéro 300 : “Gondola doit aider à comprendre le présent et à façonner l'avenir”
Vous voulez tout savoir sur l'actualité du secteur (Magazine), nos événements (Society) ou nos formations (Academy)?
Abonnez-vous à nos newsletters: