-
A la une : Self-scan, malédiction ou bénédiction ?
-
Photo-reportage : Le meilleur du Sial
-
Dossiers : Plats fromagers, desserts lactés, plats préparés, rayon ethnique, aides culinaires, baby food & care, papier-toilette
Speelgoedwinkelketen Fun heeft zijn team versterkt met twee nieuwe topmanagers. Tony Mettens (ex-CEO Maxi Toys) wordt de nieuwe CEO en Philippe De Moor (CFO Terre Blue) wordt aangetrokken als CFO.
Tony Mettens is een man ervaring in de speelgoedbranche. Hij was eerder al CEO van Maxi Toys International, een sectorgenoot van Fun. In deze functie was hij verantwoordelijk voor de internationale groeistrategie 250 winkels van Maxi Toys in negen Europese landen. Sinds september 2015 is Mettens ook bestuurder bij Fun en hij werkte enkele maanden als interim aankoopdirecteur. Nu volgt hij Jean Paul Descheemaeker op als CEO van Fun. In zijn nieuwe functie moet Mettens de "Play, Create, Party"-strategie van Fun verder uitbouwen. In het kader van die strategie werd het winkelconcept en het logo van Fun vorig jaar vernieuwd.
Mettens wordt in zijn opdracht bijgestaan door de partners Sven en Joeri De Waele en de nieuwe CFO Philippe De Moor, die overkomt van kledinggroep Terre Blue. Ook hij heeft een verleden bij Fun: De Moor was jaren geleden hoofd logistiek bij Fun.
A la une : Self-scan, malédiction ou bénédiction ?
Photo-reportage : Le meilleur du Sial
Dossiers : Plats fromagers, desserts lactés, plats préparés, rayon ethnique, aides culinaires, baby food & care, papier-toilette
Vous voulez tout savoir sur l'actualité du secteur (Magazine), nos événements (Society) ou nos formations (Academy)?
Abonnez-vous à nos newsletters: