-
A la une : Self-scan, malédiction ou bénédiction ?
-
Photo-reportage : Le meilleur du Sial
-
Dossiers : Plats fromagers, desserts lactés, plats préparés, rayon ethnique, aides culinaires, baby food & care, papier-toilette
Maaltijdleverancier Deliveroo opende afgelopen zaterdag een pop-up restaurant in het hartje van Amsterdam, dat meldt de Nederlandse krant het Parool. Lang blijft het restaurant echter niet, want op 24 april (komende zondag) sluit het alweer de deuren.
Het concept is simpel: de klant loopt binnen, bestelt een gerecht op de kaart en wacht tot zijn maaltijd geleverd wordt per fiets. Terwijl hij wacht kan hij genieten van een drankje én bediening, wat het grootste verschil is met thuisbestellingen. Daarnaast wil Deliveroo met de pop-up het hoofd bieden aan shoppers die op zoek zijn naar een gezonde lunch, want het aantal fastfood-restaurants in Amsterdam stijgt aanzienlijk.
Bij Deliveroo kunnen klanten gerechten bestellen van bestaande restaurants, die door een fietskoerier aan huis (of in een pop-up restaurant) geleverd worden. Een bezorging duurt gemiddeld 32 minuten en kost slechts €2,50.
A la une : Self-scan, malédiction ou bénédiction ?
Photo-reportage : Le meilleur du Sial
Dossiers : Plats fromagers, desserts lactés, plats préparés, rayon ethnique, aides culinaires, baby food & care, papier-toilette
Vous voulez tout savoir sur l'actualité du secteur (Magazine), nos événements (Society) ou nos formations (Academy)?
Abonnez-vous à nos newsletters: