Delhaize en Unilever hebben de handen in elkaar geslagen en samen een exclusieve actie bedacht die kadert in de Olympische Spelen. Vanaf 17 mei kan de consument vier weken lang in alle Belgische Delhaize-winkels Playmobil-atleten verzamelen bij aankoop van vier Unilever-Producten. In totaal zijn er zes figuurtjes te verdienen: een wielrenner, een speerwerpster, een gymnast op een toestel, een acrobatisch turnster, een zwemster en een gewichtheffer. De link met het Belgisch Olympisch team wordt gelegd door Tia Hellebaut, die ambassadeur is van de campagne.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?