Zuivelgigant Danone en koffieketen Starbucks gaan samenwerken om yoghurt te verkopen in de Verenigde Staten. De twee bedrijven hebben een overeenkomst gesloten voor de verkoop en marketing van een nieuw yoghurt-gamma, Evolution Fresh.
De lancering van Evolution Fresh is voorzien voor begin 2014 in 8.000 Starbucks-winkels in de VS. Vanaf 2015 zal het gamma ook in de Amerikaanse supermarkten liggen. Als de samenwerking goed verloopt sluiten Danone en Starbucks export naar andere landen niet uit.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?