
-
Interview met Henk Jan Beltman, chief chocolate officer bij Tony's Chocolonely
-
Fotoreportage: achter de schermen bij de meest duurzame vis van Europa
-
Dossiers: gezouten snacks, Italiaanse keuken, vierde gamma, yoghurt, ijskoffie ...
De Zwitserse voedingsmiddelenconcern reageert op de hoge grondstofprijzen. Ze zullen enerzijds afslanken en anderzijds een duurder segment aanboren. Nestlé geeft ruim 30 miljard dollar per jaar uit aan grondstoffen, en gebruikt zo`n 10% van de mondiale koffieoogst, 12 miljoen ton melk en meer dan 300.000 ton cacao. In 2011 verwacht ceo Paul Bulcke 3 miljard dollar meer uit te moeten geven, de sterkste groei ooit.
Interview met Henk Jan Beltman, chief chocolate officer bij Tony's Chocolonely
Fotoreportage: achter de schermen bij de meest duurzame vis van Europa
Dossiers: gezouten snacks, Italiaanse keuken, vierde gamma, yoghurt, ijskoffie ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?