-
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
-
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
-
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
De millennials worden op korte termijn de grootste generatie ooit en worden snel de leeftijdsgroep met het grootst beschikbare budget. Door hun vergroeid-zijn met technologie verwachten ze echter een totaal andere marketingbenadering. Het is de generatie die wordt beïnvloed door social media, maar ook anderen via deze weg aanzet tot kopen van merken en producten. Ze zijn gevoelig aan loyalty programma’s en staan ànders tegenover een “huis” en wat er bij hoort. De baksteen in de maag, zo typisch voor België, lijkt op zijn retour. Millennials willen vooral zelf mee de marketing van uw product verzorgen: Customer Centricity ten top!
Engagement marketing, Co-creation, Persoonlijke benadering en Authenticiteit moeten hun honger en drang naar Innovaties stillen. Het valt in één woord samen te vatten: geef de Home Improvement consument INSPIRATIE.
Klik hier voor de pdf van de presentatie
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?