Meer dan 2.000 gezinnen nemen deel aan sociaal project 'Aan tafel in 1-2-3 euro' van Colruyt
Welgeteld honderd gemeenten nemen samen met Colruyt Laagste Prijzen deel aan de sociale actie ‘Aan tafel in 1-2-3 euro’. Het doel? Lekker en evenwichtig eten toegankelijker maken voor gezinnen die het financieel moeilijker hebben. En de actie slaat aan, want slechts anderhalf jaar na de start van het project doen al een tweeduizendtal gezinnen mee.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retailallianties: Slimme strategie of machtsmisbruik
Interview met Veerle De Witte (CEO van Standaard Boekhandel Group): “Een omnichannel klant geeft drie keer zoveel uit als een 100% online klant”
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?