-
Interview met Arnaud Kesch: “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”
-
Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?
-
Dossiers: pizza, veggie & vegan, ice cream, haarverzorging ...
Louis Delhaize wint terrein op het gebied van de e-commerce. De groep heeft namelijk zojuist voor een bedrag van 3,5 miljoen euro de zeggenschap verworven over de luxe webwinkel Monnier Frères. Hij gaat hetzelfde bedrag investeren in de internationale ontwikkeling van de handelssite, waarbij vooral wordt ingezet op Azië en de Verenigde Staten.
Monnier Frères is opgericht door Guillaume Monnier en Jean Monnier. De site is in juli 2011 geopend en op dit moment in 25 landen aanwezig. Er worden allerlei accessoires verkocht, zoals zonnebrillen, handtassen, sieraden, enz.
Interview met Arnaud Kesch: “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”
Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?
Dossiers: pizza, veggie & vegan, ice cream, haarverzorging ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?