Sinds vorige week kunnen in alle winkels van modeketen JBC ‘terug naar school’-producten worden gekocht van 8 lokale ondernemers uit Vlaanderen. Door de samenwerking krijgt winkelen bij JBC extra aantrekkingskracht en worden lokale handelaars geholpen in moeilijke tijden.
JBC wil met dit initiatief zijn winkelnetwerk en communicatiekanalen ter beschikking stellen van merken die nog aan de weg timmeren of een nieuw product lanceren. “We bieden hen met de Local Market een uniek platform om hun producten in de kijker te zetten en aan te bieden aan de Belgische consument”, aldus Ann Claes.
De lokale ondernemers variëren van Mail-Box (wenskaarten en papierwaren), drinkflessen, tassen en kaftpapier (Kambukka), mappen, etiketten, kaftpapier en verjaardagsuitnodigen (Enfant Terrible) en tasjes met leuke tekeningen (helen b). Het gaat niet om een eenmalig project. Bedoeling is om na deze eerste editie te blijven samenwerken met lokale ondernemers.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?