Lidl heeft in Zweden met een wel erg originele publiciteitsstunt verrast. In september opende in Stockholm het hippe pop-uprestaurant “Dill”, dat onmiddellijk in de smaak viel bij de Zweedse foodies. Er stond immers een tweesterrenchef achter het fornuis, en de prijzen waren lager dan in vergelijkbare restaurants. Geen wonder dus dat Dill vanaf dag één volgeboekt was. Alleen had Dill een geheim: alle ingrediënten kwamen van discounter Lidl. Onder de slogan “Sometimes you need to change the outside, to get people to discover the inside” wil Lidl hiermee de kwaliteit van haar producten bewijzen. Of zoals ze het zelf zeggen: “good food doesn’t have to cost more”.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?