Na zes maanden renovatiewerken heropent de Lidl-supermarkt van Fayt-lez-Mange (Henegouwen) als nieuwe winkelconcept van Lidl. De verkoopoppervlakte van 1.200 m2 werd heringericht en ook de parking kreeg een facelift.
“De focus van het nieuwe concept wordt geplaatst op de winkelervaring. "De nieuwe inrichting is opgebouwd uit mooie muren van rode baksteen, metalen gevelbekleding en een gevoel van ruimte”, vertelt woordvoerder Julien Wathieu. "Dankzij deze nieuwe perspectieven kunnen we een breder assortiment aanbieden aan onze klanten zoals ter plekke gebakken brood en gebak, en de focus op onze verse producten zoals fruit, groenten en vlees ".
De nieuwe supermarkt opent op 2 juli haar deuren. Om te opening te vieren worden ludieke acties georganiseerd zoals een minuut gratis winkelen.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?