-
Interview met Arnaud Kesch: “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”
-
Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?
-
Dossiers: pizza, veggie & vegan, ice cream, haarverzorging ...
Lidl kondigt aan dat het tegen eind 2012 in de afdeling gemalen koffie alleen nog maar fairtradeproducten zal brengen. De keten bevestigt daarmee de eerste speler op de Belgische retailmarkt te zijn die een dergelijk initiatief neemt. Sinds oktober 2011 werkt de hard discounter voor zijn koffie en chocolade die onder eigen merk verkocht worden samen met UTZ Certified
Interview met Arnaud Kesch: “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”
Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?
Dossiers: pizza, veggie & vegan, ice cream, haarverzorging ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?