De komende zes weken zet supermarktketen Lidl haar meest gastronomisch aangelegde klanten in de kijker. Vorige maand deed de retailer een oproep via verschillende kanalen, waaronder haar facebookpagina, aan haar klanten om creatieve recepten in te sturen. De besten daarvan worden uitgeroepen tot “Chef van de week” en verschijnen met hun culinaire creaties in de Lidl-folder en de facebookpagina van Lidl.
“Om de cirkel rond te maken kunnen onze klanten de gebruikte ingrediënten in promotie terugvinden’, zegt Julien Watthieu, woordvoerder van Lidl. Deze "Chefs van de week” worden ook uitgenodigd voor een fotoshoot en een professionele kookles in Brussel. Ze gaan bovendien naar huis met een kookpottenset van het merk GreenPan.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?