Van 30 augustus tot en met 16 september zal Lidl een grote actie voor zijn klanten lanceren. Deze moeten de prijs van de wedstrijdwinkelwagen raden. Met deze campagne kunnen consumenten levenslang eens per week boodschappen doen voor een waarde die overeenkomt met die van de winkelwagen.
Vanaf september zal de klant dagelijks aanwijzingen kunnen vinden op de Facebookpagina van Lidl. De distributeur zal ook 100 deelnemers belonen met een aankoopbon ter waarde van de wedstrijdwinkelwagen. Met deze actie wil Lidl aantonen dat een supermarktkarretje vol boodschappen niet noodzakelijkerwijs honderden euro’s hoeft te kosten.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?