
-
Interview met Henk Jan Beltman, chief chocolate officer bij Tony's Chocolonely
-
Fotoreportage: achter de schermen bij de meest duurzame vis van Europa
-
Dossiers: gezouten snacks, Italiaanse keuken, vierde gamma, yoghurt, ijskoffie ...
Van 30 augustus tot en met 16 september zal Lidl een grote actie voor zijn klanten lanceren. Deze moeten de prijs van de wedstrijdwinkelwagen raden. Met deze campagne kunnen consumenten levenslang eens per week boodschappen doen voor een waarde die overeenkomt met die van de winkelwagen.
Vanaf september zal de klant dagelijks aanwijzingen kunnen vinden op de Facebookpagina van Lidl. De distributeur zal ook 100 deelnemers belonen met een aankoopbon ter waarde van de wedstrijdwinkelwagen. Met deze actie wil Lidl aantonen dat een supermarktkarretje vol boodschappen niet noodzakelijkerwijs honderden euro’s hoeft te kosten.
Interview met Henk Jan Beltman, chief chocolate officer bij Tony's Chocolonely
Fotoreportage: achter de schermen bij de meest duurzame vis van Europa
Dossiers: gezouten snacks, Italiaanse keuken, vierde gamma, yoghurt, ijskoffie ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?