
-
Interview met Koen Nolmans, CEO van ToyChamp: “Op het internet kan je geen beleving creëren”
-
Promo-poster: welke promoties werken bij krimpende koopkracht?
-
Dossiers: Italiaanse keuken, ijskoffie, vierde gamma, ultravers, scheerproducten
Is dit een gevolg van de aankoop van Cadbury afgelopen jaar? Kraft Foods, na Nestlé de grootste voedingsgroep ter wereld, denkt sterker te kunnen groeien en hogere winstmarges te halen door de onderneming op te splitsen in twee verschillende beursgenoteerde bedrijven. De nieuwe vennootschap zou de Amerikaanse dranken, kaas en bereide maaltijden omvatten samen met andere voedingsproducten, maar zonder de snacks en Food Service. De andere activiteiten bestaan dan uit het huidige Kraft Foods Europe, de groeimarkten en in Noord-Amerika zowel de snacks als de confisseriemerken. De splitsing zou voor het einde van 2012 doorgevoerd worden en werd alvast goed ontvangen op de beurzen.
Interview met Koen Nolmans, CEO van ToyChamp: “Op het internet kan je geen beleving creëren”
Promo-poster: welke promoties werken bij krimpende koopkracht?
Dossiers: Italiaanse keuken, ijskoffie, vierde gamma, ultravers, scheerproducten
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?