iStock
Exclusief
iStock
Sephora heeft in alle stilte een Belgische dochteronderneming opgericht. Zo schrijft L’Echo op dinsdag. Het voedt de speculatie dat de LVMH-keten eindelijk voet aan wal wil zetten in ons land. Maar is er nog wel ruimte voor een nieuwe beautyspeler? Claudine Lachman, voormalig directeur van Planet Parfum (nu April), plaatst de mogelijke intrede in perspectief. “Als Sephora komt, dan wordt April het eerste slachtoffer.’’
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retailallianties: Slimme strategie of machtsmisbruik
Interview met Veerle De Witte (CEO van Standaard Boekhandel Group): “Een omnichannel klant geeft drie keer zoveel uit als een 100% online klant”
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?