Onze redactie heeft vernomen dat Jean-Marc Caluwaerts zijn functie als marketing- en commercieel directeur van Intermarché België verlaten heeft. Meteen al de tweede topfiguur in drie maanden tijd die een sleutelpost bij een goed ingeplante keten in Wallonië de rug toekeert. Eerder legde immers ook Aloïs Ooms zijn functie als algemeen directeur van Match neer. De vergelijking houdt daar bovendien niet op. Beide enseignes gaan in de toekomst immers belangrijke uitdagingen tegemoet, elk op hun eigen manier.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?