
-
Interview met Koen Nolmans, CEO van ToyChamp: “Op het internet kan je geen beleving creëren”
-
Promo-poster: welke promoties werken bij krimpende koopkracht?
-
Dossiers: Italiaanse keuken, ijskoffie, vierde gamma, ultravers, scheerproducten
De groep van de musketiers is al 20 jaar aanwezig in Wallonië en wil nu haar netwerk uitbreiden. Ze willen meer winkels en daarmee komen dus ook meer jobs. Het doel? 100 winkelpunten hebben in Wallonië. Op die manier hopen de bestuurders van Intermarché een nieuwe dynamiek te creëren in de regio. Binnenkort komen er al 6 nieuwe supermarkten bij, dat brengt het totaal vandaag de dag op 84.
Om de 100 te bereiken, organiseert ITM op 3 oktober een groot recruteringsevent in hun logistiek centrum in Villers-le-Bouillet. Geïnteresseerden kunnen zich inschrijven op http://www.startintermarche.be
Interview met Koen Nolmans, CEO van ToyChamp: “Op het internet kan je geen beleving creëren”
Promo-poster: welke promoties werken bij krimpende koopkracht?
Dossiers: Italiaanse keuken, ijskoffie, vierde gamma, ultravers, scheerproducten
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?