FORUM 2012 wil deze problematiek ten gronde aankaarten. Trendwatchers en B2C experten Jean-Jacques Vandenheede (AC NIELSEN), Christian Floerkemeier (Mirasense), Nathalie Bekx (Trendhuis) en Kees Jacobs (Capgemini) maken ons wegwijs in de wereld van de online consument en geven hun visie over hoe de bedrijfswereld hierop moet reageren. Deelnemers zullen vernemen welk kader GS1 heeft ontwikkeld om betrouwbare data en aldus ‘brand integrity’ te garanderen. De presentaties worden aangevuld door live demonstraties op het virtuele GS1 schap en bij de talrijk aanwezige standhouders.
FORUM 2012 gaat door op dinsdag 13 maart 2012 van 9 uur tot 14 uur 30 in de Event Lounge te Brussel. Deelname is gratis, mits registratie.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?