-
Interview met Arnaud Kesch: “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”
-
Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?
-
Dossiers: pizza, veggie & vegan, ice cream, haarverzorging ...
GfK en Nielsen hebben gisteren aangekondigd een strategische alliantie aan te gaan waarmee alle verkopen door hypermarkten en supermarkten van zowel food als non-food producten kunnen worden gemeten. Full Store Monitor zal wekelijks data leveren met een zeer grote flexibiliteit , zodat de distributeurs al hun verkopen kunnen analyseren , hun commerciële beleid kunnen toetsen, enz. Deze oplossing wordt voorlopig alleen maar in Frankrijk toegepast.
Interview met Arnaud Kesch: “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”
Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?
Dossiers: pizza, veggie & vegan, ice cream, haarverzorging ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?