Fost Plus en ConsomAction: "Consumenten moeten meer betrokken worden bij bulkverkoop en hergebruik"
iStock
Exclusief
iStock
Met RE-VRAC Belgium hebben Fost Plus en ConsomAction een barometer ontwikkeld die de economische, maatschappelijke en operationele evolutie van bulkverpakkingen en hergebruik in België op jaarbasis moet toetsen. Uit de eerste resultaten van het onderzoek blijkt dat de betrokkenheid van de consument nog versterkt moet worden, maar dat de sector klaar is om meer om hergebruik en bulk in te zetten.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retailallianties: Slimme strategie of machtsmisbruik
Interview met Veerle De Witte (CEO van Standaard Boekhandel Group): “Een omnichannel klant geeft drie keer zoveel uit als een 100% online klant”
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?