-
Interview met Arnaud Kesch: “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”
-
Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?
-
Dossiers: pizza, veggie & vegan, ice cream, haarverzorging ...
Tine Dirckx is benoemd tot nieuwe managing director van het Belgische fieldmarketingbedrijf Field & Concept. Zij volgt daarmee Vincent Vanhemelrijck, die vorige zomer jammerlijk overleed.
Dirckx is al 14 jaar aan de slag bij Field & Concept, en heeft daarmee een belangrijke expertise verworven in alle aspecten van het bedrijf en in de fieldmarketingindustrie. “Ze kijkt uit naar deze nieuwe verantwoordelijkheid en is gemotiveerd om het bedrijf verder te leiden naar een duurzame groei en ontwikkeling”, klinkt het.
De andere leden van het Management Team, Sophie Laduron & Didier Bosse, blijven met een gecumuleerde expertise van 30 jaar mee aan boord.
Interview met Arnaud Kesch: “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”
Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?
Dossiers: pizza, veggie & vegan, ice cream, haarverzorging ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?