Een nieuw logo bevestigt definitief de evolutie van Colruyt Groep van de overkoepeling van alle Colruyt winkels naar de familie van bedrijven die de Groep vandaag de dag vertegenwoordigt: Okay, Dreamland, Solucious, Symeta, IT, Financiën,...
"De groep is ontstaan uit de Colruyt-winkels, en dus hebben we de familienaam behouden in het logo bewust behouden," vertelt Jef Colruyt. "Maar het verschil tussen Colruyt Group en Colruyt is duidelijker. Op die manier willen we het voor onze stakeholders eenvoudiger maken om te weten wanneer ze met de groep te maken hebben, en wanneer met Colruyt."
En die eenvoud verklaart ook de nieuwe baseline: Simplicity in Retail.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?