Delhaize geeft voedingsadvies op basis van data en wil eigen informatief voedingslabel
Ondanks dat steeds meer mensen het belang van een gezonde levensstijl inzien, eet de meerderheid van de bevolking nog steeds te ongezond. Daarom lanceerde Delhaize een platform waar klanten met hun dagelijkse voedingsuitdagingen terecht kunnen en wil de retailer ook een betrouwbaar label creëren dat in één oogopslag de nutritionele kwaliteit van het product weergeeft. Bovendien krijgen alle jonge klanten deze week ook een gratis appel in alle Delhaize-winkels.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?