De Britse online keten Debenhams gaat Duitsland veroveren. Het is voor het eerst dat de Britse online supermarktketen de consument in een andere taal dan het Engels aanspreekt. Deze innovatie is een onderdeel van de expansiestrategie van het concern. Vanaf nu kan de Duitse consument in zijn eigen taal de aanbiedingen van de keten lezen, de prijzen worden in euro’s aangegeven.
Dat is niet alles, Debenhams heeft ook zijn geografisch online bereik uitgebreid. De keten is nu in staat zijn producten naar meer dan veertig landen te sturen.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?