Bemoedigend nieuws staat vandaag te lezen op de website van de Nationale Bank van België. Het consumentenvertrouwen zou inderdaad aanzienlijk gestegen zijn in de maand maart (-12 tegen -20 in februari). Volgens de NBB heeft deze stijging te maken met gunstigere macro-economische vooruitzichten. De vrees voor een verdere terugplooiing van de conjunctuur en een stijging van het aantal werklozen zou afgenomen zijn. Gezinnen zijn optimistischer over hun financiële situatie voor het komende jaar, maar zien hun mogelijkheid om te sparen in de toekomst wel afnemen.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?