
-
Interview met Henk Jan Beltman, chief chocolate officer bij Tony's Chocolonely
-
Fotoreportage: achter de schermen bij de meest duurzame vis van Europa
-
Dossiers: gezouten snacks, Italiaanse keuken, vierde gamma, yoghurt, ijskoffie ...
WFM People heeft onderzoeken gedaan naar de dagen waarop de Delhaize Proxy’s en AD’s hun beste verkopen noteren en de hoogste bezoekersaantallen genereren. Al worden de Delhaize-winkels op vrijdag het drukst bezocht, zaterdag is de dag waarop ze de hoogste omzet realiseren. Het volgende onderzoek door WFM People zal betrekking hebben op de DIY.
Interview met Henk Jan Beltman, chief chocolate officer bij Tony's Chocolonely
Fotoreportage: achter de schermen bij de meest duurzame vis van Europa
Dossiers: gezouten snacks, Italiaanse keuken, vierde gamma, yoghurt, ijskoffie ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?