Wereldhave Belgium
- Zelfscan: vloek of zegen?
- Fotoreportage: Ontdek het beste van Sial
- Dossiers: warme kazen, melkdesserts, bereide maaltijden, etnische producten ...
Wereldhave Belgium
De Wereldhave Belgium groep heeft aangekondigd dat consumenten vanaf 18 december cadeaubonnen met cryptomunten kunnen kopen bij The Point service- en informatiepunten in haar 5 winkelcentra.
Wereldhave Belgium heeft 5 winkelcentra in 5 verschillende steden (Nijvel, Doornik, Luik, Kortrijk en Genk) en ongeveer 20 miljoen bezoekers per jaar. Consumenten kunnen binnenkort cadeaubonnen met cryptomunten kopen bij The Point service- en informatiepunten bij de ingangen van de winkelcentra. De cadeaubonnen kunnen worden besteed in bijna alle winkels in de 5 winkelcentra en de transactie wordt uitgevoerd via de LYZI applicatie, een partner van de Wereldhave Belgium groep. Sébastien Estines, medeoprichter van LYZI, legt uit hoe het werkt: "Het kopen van cadeaukaarten met je cryptocurrency is kinderspel dankzij onze LYZI app: het enige wat je hoeft te doen is de app downloaden op je smartphone, verbinding maken met je exchange waar je crypto's zijn opgeslagen en de QR-code die door de app wordt gegenereerd aan een lid van het The Point team laten zien. De transactie, die betrouwbaar en veilig is, wordt direct gevalideerd."
De aankondiging komt precies op tijd voor de feestdagen en de laatste cadeautjes. Voor Magali Begon, projectmanager, zijn de feestdagen het ideale moment om deze nieuwe service te introduceren. Met de introductie van deze cryptocurrency betaaloplossing positioneert de groep zich als een pionier in de sector op het gebied van technologische ontwikkeling. Het is niet de eerste keer dat Wereldhave Belgium zich op deze manier positioneert; onlangs lanceerde de groep de Business App, een mobiele applicatie die een link legt tussen bedrijven in het verzorgingsgebied en retailers. Ook lanceerde de groep tijdens de covid periode de Troov applicatie waarmee klanten winkelafspraken kunnen maken.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?