
-
Interview met Henk Jan Beltman, chief chocolate officer bij Tony's Chocolonely
-
Fotoreportage: achter de schermen bij de meest duurzame vis van Europa
-
Dossiers: gezouten snacks, Italiaanse keuken, vierde gamma, yoghurt, ijskoffie ...
De laatste dagen waren erg koud en onze collega's van Sudpresse hebben een rondje gemaakt langs de best verkochte voedingsmiddelen in deze winterperiode. Bovenaan de ranglijst vinden we natuurlijk de soepen die beter zijn verkocht dan in dezelfde periode in 2010. Bij Colruyt kende de verkoop van verse groenten voor soep (wortel, uit, broccoli en witlof) een stijging van 13%. De groep heeft eveneens een stijging vastgesteld van de verkopen van jenever en whisky, maar ook van zuurkool en chocola.
Gestegen verkopen:SoepenChocolaWhiskyPreiWitlofStrooizoutVetbolletjes voor vogelsGeraspte kaas
Gedaalde verkopen:Blond bierSlaKomkommerTomaatIJs
Interview met Henk Jan Beltman, chief chocolate officer bij Tony's Chocolonely
Fotoreportage: achter de schermen bij de meest duurzame vis van Europa
Dossiers: gezouten snacks, Italiaanse keuken, vierde gamma, yoghurt, ijskoffie ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?