
- Wie stuit de opmars van low cost-retailers?
- Interviews met Wibra en Primark
- Dossiers: drinks, bier, alcohol(vrij), kaas, zoute snacks ...
Het vertrouwen van de Belgische consument heeft zich, na de geleidelijke stijging van de voorbije maanden, in februari gestabiliseerd.
De indicator van het consumentenvertrouwen van de Nationale Bank van België is sinds maart vorig jaar met 20 punten gestegen. Hij staat nu op -4, het hoogste peil in tweeëneenhalf jaar.
Dat het vertrouwen nu stabiliseert is het resultaat van enigszins uiteenlopende beoordelingen van de Belgische consument. De Belgen werden optimistischer over de werkloosheid en hun eigen financiële situatie, maar kijken somberder naar de algemene economische vooruitzichten en hun spaarvermogen.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?