
- Interview met Philippe Weiler (hoofd duurzaamheid Lidl Belux) en Nicolas Lambert (Fairtrade Belgium)
-
Fotoreportage: SPAR Lambrechts Helchteren
-
Dossiers: etnische producten, bake-off, koeken, snoep en chocolade
Het consumentenvertrouwen in België is in mei weer gestegen. De achteruitgang van de twee voorgaande maanden is daarmee grotendeels goed gemaakt. Dat blijkt uit de indicator van de Nationale Bank van België.
De Belgische consument toonde zich, op macro-economisch gebied, vooral minder bezorgd aangaande de toekomstige werkloosheidsontwikkelingen. De vooruitzichten over de algemene economische situatie verbeterden lichtjes. Voorts schatten de gezinnen ook hun financiële situatie en hun spaarmogelijkheden voor de volgende twaalf maanden ietwat rooskleuriger in.
Fotoreportage: SPAR Lambrechts Helchteren
Dossiers: etnische producten, bake-off, koeken, snoep en chocolade
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?