Het consumentenvertrouwen in België is in mei weer gestegen. De achteruitgang van de twee voorgaande maanden is daarmee grotendeels goed gemaakt. Dat blijkt uit de indicator van de Nationale Bank van België.
De Belgische consument toonde zich, op macro-economisch gebied, vooral minder bezorgd aangaande de toekomstige werkloosheidsontwikkelingen. De vooruitzichten over de algemene economische situatie verbeterden lichtjes. Voorts schatten de gezinnen ook hun financiële situatie en hun spaarmogelijkheden voor de volgende twaalf maanden ietwat rooskleuriger in.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?