Volgens het onderzoek van Akkonto onder 14.000 personen die representatief zijn voor de Belgische bevolking, staat Colruyt op de eerste plaats van de ranglijst van Belgische ondernemingen met de beste naam bij het publiek. De groep laat daarmee Spadel achter zich met 79,6 punten tegen 74,4. Colruyt verliest echter vijf punten ten opzichte van het voorgaande jaar. De distributeur wint de verkiezing in zes van de zeven onderzochte categorieën: Werkomgeving, Verantwoord ondernemen, Producten/Diensten, Werkgelegenheid, Burgerschap, Leiderschap en Economische Prestatie. In de categorie “Innovatie” is Colruyt tweede geworden.
Top 20:
1- Colruyt - 79,62- Spadel - 74,43- Neuhaus - 74,34- Delhaize - 73,25- De Tiense Suikerrafinaderij - 71,66- Janssen Pharmaceutica - 707- Bekaert - 69,78- D'Ieteren - 69,79- Omega Pharma - 66,410- Solvay - 65,611- Brussels Airlines - 65,412- Makro - 6413- Mestdagh - 63,614- Nationale Loterij - 61,715- Alken Maes - 60,716- UCB - 60,217- bPost - 59,118- Carrefour - 57,919- KBC/CBC - 56,820- Umicore - 56,4
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?