-
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
-
Kan is de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
-
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
Volgens het onderzoek van Akkonto onder 14.000 personen die representatief zijn voor de Belgische bevolking, staat Colruyt op de eerste plaats van de ranglijst van Belgische ondernemingen met de beste naam bij het publiek. De groep laat daarmee Spadel achter zich met 79,6 punten tegen 74,4. Colruyt verliest echter vijf punten ten opzichte van het voorgaande jaar. De distributeur wint de verkiezing in zes van de zeven onderzochte categorieën: Werkomgeving, Verantwoord ondernemen, Producten/Diensten, Werkgelegenheid, Burgerschap, Leiderschap en Economische Prestatie. In de categorie “Innovatie” is Colruyt tweede geworden.
Top 20:
1- Colruyt - 79,62- Spadel - 74,43- Neuhaus - 74,34- Delhaize - 73,25- De Tiense Suikerrafinaderij - 71,66- Janssen Pharmaceutica - 707- Bekaert - 69,78- D'Ieteren - 69,79- Omega Pharma - 66,410- Solvay - 65,611- Brussels Airlines - 65,412- Makro - 6413- Mestdagh - 63,614- Nationale Loterij - 61,715- Alken Maes - 60,716- UCB - 60,217- bPost - 59,118- Carrefour - 57,919- KBC/CBC - 56,820- Umicore - 56,4
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
Kan is de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?