-
Interview met Arnaud Kesch: “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”
-
Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?
-
Dossiers: pizza, veggie & vegan, ice cream, haarverzorging ...
OIVO (Onderzoeks- en informatiecentrum van de Verbruikersorganisaties) heeft de populariteit van de Belgische supermarkten onderzocht. Het resultaat? Colruyt is voor het tweede jaar op rij de populairste en werd bezocht door 57% van de Belgen, voornamelijk Nederlandstalige gezinnen uit de hogere sociale groepen. Op de tweede plaats komt Aldi (37%). Hier komen voornamelijk consumenten uit de lagere sociale groepen met jonge kinderen. Carrefour komt derde met 34%.
Interview met Arnaud Kesch: “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”
Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?
Dossiers: pizza, veggie & vegan, ice cream, haarverzorging ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?