Georges Plassat (CEO Carrefour Group) wil vanaf 2014 de activiteiten van Carrefour in China en Brazilië uitbreiden. Dat zegt hij in een interview met de Financial Times.
Carrefour werkt momenteel aan een plan om zijn aanwezigheid in de groeilanden te versterken. In termen van verkoopscijfers, vertegenwoordigen Brazilië en China nu al respectievelijk de tweede en vijfde markt van Carrefour.
Plassat meldde ook dat er gesprekken aan de gang zijn met de Turkse partner Sabanci om haar opties in Turkije te bekijken. De groep zou volgens de Financial Times zijn Turkse activiteiten samenvoegen met de Turkse retailer Migros.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?