
Carrefour
Carrefour
Vanaf deze week verlaagt Carrefour België de prijzen van meer dan 200 producten van nationale merken die gewoonlijk in zijn hypermarkten en Market-supermarkten worden gekocht en van 350 producten in zijn Express-winkels.
Sinds het begin van het jaar heeft Carrefour België al meer dan 2100 producten van nationale merken en huismerken in prijs verlaagd. In totaal hebben deze prijsverlagingen betrekking op 970 producten in Hypermarkten, 720 producten in Markten en 410 in Express winkels. Deze week gaat het om 200 producten van nationale merken die vaak worden gekocht in Hypermarkten en Markten en 350 producten in Express-winkels. Gemiddeld zijn de prijzen met 4% gedaald. “Carrefour richt zich op prijsverlagingen die een echte impact hebben op haar klanten. Het gaat om zogenaamde 'ultragevoelige' producten: alledaagse benodigdheden die vaak op het boodschappenlijstje staan en waarvoor consumenten extra op de prijs letten”, legt de keten uit. De afgeprijsde producten zijn gemakkelijk te herkennen in de winkel dankzij duidelijke, zichtbare bewegwijzering. Carrefour noemt de volgende producten: Ferrero Nutella, Zwan hotdogs, Milka Leo melkchocolade, Lay's Grills gerookt, De Cecco spaghetti, Coca-Cola blikjes (6x33cl), Galbani mozzarella, Herta Supérieur ham, Solo Alu margarine en Dettol Power allesreiniger (1,5L).
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Interview met Dietrich Heumann (COO bij TEDi): “Het volstaat niet om een discounter te zijn om succesvol te zijn”
Interview met Pascal Niclot (voorzitter bij APLSIA): “Stop de waanzinnige wedloop om steeds meer winkels te openen”
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?