
Kiabi
Kiabi
De Franse modeketen Kiabi zag zijn omzet in ons land vorig jaar met 24% groeien. Tegen eind dit jaar wil het naar eigen zeggen 1 op de 2 Belgische gezinnen kleden en wil het verder met 13% groeien.
De modesector in ons land heeft een moeilijk jaar achter de kiezen, maar gedreven door 8 nieuwe winkels zag Kiabi zijn omzet met 24% groeien. Ook online tekende Kiabi een stijging op: 19% vergeleken met 2023. Dit jaar wil het een omzetgroei van 13% bereiken. Tegen eind dit jaar 1 op de 2 Belgische gezinnen kleden met zowel nieuwe als tweedehands producten. Het wil dat doel bereiken door meer diversificatie met nieuwe productcategorieën en meer focus op duurzaamheid via tweedehandsplatform Beebs by Kiabi. Kiabi telt nu 18 filialen in ons land en is ook aanwezig in alle Cora-hypermarkten in ons land. “Onze kracht ligt in hoe we ons aanpassen aan de behoeften van onze klanten. We zijn niet bang om nieuwe modellen te omarmen en opportuniteiten te grijpen, zelfs in moeilijke tijden”, zegt Jérôme Calonne, CEO Kiabi België. “Zo lanceerden we Kiabi HOME, een interieurcollectie die aansluit bij de vraag naar trendy, stijlvolle en betaalbare producten. Met Beebs by Kiabi bieden we kwalitatieve tweedehandsproducten voor gezinnen.” Er staan drie nieuwe winkelopeningen op de planning, waarvan de eerste in april in Herstal. Beebs by Kiabi zal niet alleen online, maar ook in alle winkels beschikbaar zijn.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?