-
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
-
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
-
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
Aldi Süd en Aldi Nord gaan voor het eerst samen radio- en tv-reclame maken. Zo willen de zusterbedrijven hun imago verbeteren en tegelijkertijd een vuist maken tegen de concurrentie.
Aldi Süd en Nord gaan in thuisland Duitsland samen een brede reclamecampagne opstarten. Onder de slogan “Einfach ist mehr” (eenvoud is meer) zullen de zusterketens vanaf volgende week gezamenlijke tv- en radiospotjes uitzenden in Duitsland. De campagne zal ook lopen in de winkelpunten en wordt ondersteund op de speciale website Einfach-ist-mehr.de.
Het is overigens de eerste keer dat Aldi in Duitsland tv-spotjes zal uitzenden. Daarin volgt het nu grote concurrent Lidl, dat al een tijdje reclame maakt op televisie. In oktober volgen ook spotjes in de bioscoop. Een volgende stap in de modernisering van de communicatie van de Aldi’s was op zich te verwachten, maar de samenwerking tussen de zusterketens is ongezien.
Foto: obs/ALDI
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?