Albert Heijn begeeft zich in een totaal nieuw experiment want het bedrijft heeft bekendgemaakt in Nederland zijn eerste drive te zullen openen/. Dit Pick Up Point in Heemstede maakt deel uit van de online groeistrategie die het merk eind 2011 aankondigde. De klant kan zijn bestellingen via internet plaatsen en het tijdstip kiezen waarop hij zijn boodschappen in ontvangst wil nemen. Het ophaalpunt zal van maandag tot en met zaterdag van 8.00 tot 22.00 uur geopend zijn.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?