Binnenkort moeten in de Verenigde Staten 19 productlanceringen plaatsvinden met als doel de ondersteuning van het marktaandeel van de brouwer in een teruglopende markt. AB InBev hoopt via een uitbreiding van het gamma meer consumenten te kunnen aantrekken. Hoewel AB (Anheuser-Busch), de Amerikaanse divisie van AB InBev, de grootste brouwer in de Verenigde Staten blijft, ontsnapt het bedrijf niet aan de structurele flauwte die op de Amerikaanse biermarkt heerst.
Onder de innovaties die binnenkort het daglicht zullen zien in de Verenigde Staten bevindt zich Platine Bud Light, een variant van de Bud Light met een hoger alcoholgehalte. AB is ook van plan om pompoen- en frambozenbier uit te brengen en ook bier met margarita-smaak.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?