De Belgen zouden in 2011 119,7 miljoen euro hebben bespaard dankzij meer dan 124 miljoen kortingsbonnen. "Ondanks de financiële crisis, hebben de producten bijna een gelijk aantal couponing acties gelanceerd als in 2010 en neemt de gemiddelde waarde voor het derde achtereenvolgende jaar toe", verklaart HighCO DATA door middel van een persbericht. In 2010 hebben de Belgen 126 miljoen euro bespaard. De e-coupons, de elektronische versie van de kortingsbon, kenden in België juist een moeizame groei.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?