-
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
-
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
-
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
A-merken willen ze overal zien, Retailers hebben er geen plaats voor: In store displays.
Wil je weten of displays in de Home Improvement branche nu écht extra verkoop generen? Schrijf je dan NU in voor de opleiding In Store Communicatie in de Home Improvement sector. De Hogeschool Leuven Limburg (UCLL) voerde in maart 2015 een vergelijkend onderzoek uit naar het effect van displays op verkoop en naamsbekendheid in de Doe-het-Zelf. Op 24/11 presenteren ze de resultaten van dit unieke onderzoek tijdens de opleiding die The Retail Academy organiseert.
Het is slechts één van de topics die aan bod komen. Het volledige programma vind je hier. Schrijf snel in – er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar.
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?