Iets meer dan een jaar geleden moesten we ons dagelijkse leven omgooien om ons aan te passen aan een grote gezondheidscrisis. Het is nu tijd om onze toekomst in vraag te stellen en onszelf de middelen te geven om die opnieuw uit te vinden.
Al meer dan een jaar voelen we de gevolgen van de coronacrisis. Het is nu dringend tijd om de koe bij de horens te vatten en na te denken over het postcoronatijdperk. Dankzij de Live Session van Gondola Society: Un-lock the future (PART ONE), krijgt u de sleutels voor een betere toekomst.
Tijdens deze interactieve sessie, waarvoor deelnemers hun vragen vooraf kunnen insturen, zullen vier gerenommeerde sprekers hun kennis delen en hun standpunten bespreken. Het gaat om André Schmidtgall (CEO van Ikea), Hilde Decadt (COO van Carrefour), An Vermeulen (country director bij Coca-Cola) en Judia Elkadi (algemeen directeur bij Action). Welke lessen kunnen we uit de pandemie trekken? Op welke prioriteiten moeten we ons focussen? Wat omvat een stapsgewijze heropleving? Hoe zal werken, winkelen en consumeren er in de toekomst uitzien? Als ook u de antwoorden op deze vragen wilt weten en deel wilt uitmaken van de verandering van morgen, schrijf u dan nu in.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?