-
Interview met Arnaud Kesch: “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”
-
Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?
-
Dossiers: pizza, veggie & vegan, ice cream, haarverzorging ...
Begin volgend jaar brengt frisdrankengigant Coca-Cola de stevia-variant Coca-Cola Life op de Belgische markt. De zogenaamde “groene cola” werd eerder al in Argentinië, Chili en het Verenigd Koninkrijk gelanceerd.
Coca-Cola Life is de nieuwste telg in de Coca-Colafamilie. De frisdrank wordt gezoet met suiker, maar ook met stevia-extracten waardoor Coca-Cola Life 33% minder calorieën bevat dan de traditionele cola. Zo bevat een ‘groen’ blikje van 330ml 89 calorieën, tegenover 139 calorieën voor een ‘rode cola’.
Coca-Cola Life is na Light en Zero al de derde suikerarme colavariant van het bedrijf.
Interview met Arnaud Kesch: “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”
Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?
Dossiers: pizza, veggie & vegan, ice cream, haarverzorging ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?